§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym btattorneys.pl, prowadzony jest przez spółkę pod firmą Business & Tax Attorneys Dobiejewski, Patrzek, Sobczak, Karasiuk i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Lubawska 17, 54-061 Wrocław) wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000806483, NIP 8943146655REGON 38458875400000
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – spółka pod firmą Business & Tax Attorneys Dobiejewski, Patrzek, Sobczak, Karasiuk i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Lubawska 17, 54-061 Wrocław) wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000806483, NIP 8943146655REGON 38458875400000
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wspólnicy spółki cywilnej wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.btattorneys.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Produkt – dostępne w Sklepie szkolenia i prezentacje prowadzone w formie webinarium, podcastów materiały szkoleniowe, publikacje i inne tego typu materiały oferowane przez Sprzedawcę, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Lubawska 17, 54-061 Wrocław
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@btattorneys.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 508 292 392
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 70114020040000310279290766
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach9-17
- W celu uzyskania faktury Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu email info@btattorneys.pl
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Safari, Firefox, Chrome
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu jak i składanie zamówień nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie adresu e-mail umożliwiającego realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i jako ceny brutto uwzględniają podatek VAT.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia,
- podać adres e-mail, na który zostanie dostarczony Produkt,
- złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem i wyrażeniem zgody na jego postanowienia przez odznaczenie odpowiedniego okienka,
- złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych,
- a następnie kliknąć przycisk „Kup teraz” (lub równoznaczny);
- jeżeli wybrano opcję wystawienia rachunku lub faktury, wpisać odpowiednie dane jak: imię, nazwisko, firma, adres, NIP, wybierając opcję wystawienia rachunku lub faktury jednocześnie wyraża zgodę na ich dostarczenie w formie elektronicznej;
- kliknąć przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” /kliknąć przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z Produktu będącego webinarium w dniu i w czasie jego transmisji, zaś w odniesieniu do webinarium zapisanego w formie cyfrowej, również po dniu i czasie jego transmisji na warunkach szczegółowo opisanych w ofercie danego webinarium. W zakresie Produktu innego niż webinarium tj. w szczególności podcastów, materiałów szkoleniowych, opracowań, prezentacji etc. Produkt zostanie dostarczony Klientowi na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu Zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu nie później niż w ciągu 3 dni roboczych.a;
- Klient dokonuje płatnościelektronicznej za pośrednictwem serwisu https://www.przelewy24.pl/
§ 8
Wykonanie Umowy Sprzedaży
- Po złożeniu Zamówienia i jego opłaceniu przez Klienta Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych przesyła na podany przez Klienta adres e-mail zamówiony Produkt. Z chwilą otrzymania przez Klienta na podany adres e-mail Produktu zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Niniejszym się zaznacza i informuje, że wykonanie świadczenia nastąpi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy na co Konsument składając Zamówienie wyraża zgodę.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem poniższych wyjątków:
- a) webinarium prowadzonego na żywo, co do którego Konsument ma prawo odstąpienia najpóźniej do chwili rozpoczęcia transmisji webinarium,
- b) w przypadku pozostałych Produktów do momentu przesłania Produktu na podany przez Klienta adres e-mail. Sprzedawca niniejszym informuje Konsumenta, że w związku ze specyfiką Produktu składając Zamówienie wyraża on zgodę, że wykonanie świadczenia nastąpi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i w sytuacjach wskazanych w pkt a) i b) po spełnieniu świadczenia traci on prawo do odstąpienia od umowy.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi, lub wskazanej przez niego osobie.
- Konsument może odstąpić od Umowy, na zasadach wskazanych w pkt 1 składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
§ 10
Reklamacja i gwarancja
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Produkt bez wad – w przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 12
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca, który je przetwarza zgodnie z prawem, w tym zgodnie z rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Polityka prywatności oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się tutaj: https://btattorneys.pl/polityka-prywatnosci/
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta,.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Załącznik nr 1 odstąpienie od Umowy Sprzedaży
Adresat Business & Tax Attorneys Dobiejewski, Patrzek, Sobczak, Karasiuk i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Lubawska 17, 54-061 Wrocław), 508-292-392, info@btattorneys.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
–
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
–
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
–
Adres konsumenta(-ów)
–
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
–
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.